Запис Детальніше

SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
 
Creator Тімошова, Ольга Євгенівна
Тимошова, Ольга Евгеньевна
Timoshova, Olha Yevhenivna
 
Subject методи реклами
методы рекламы
advertising methods
sms-реклама
sms-advertising
засоби маркетингу
средства маркетинга
marketing tools
 
Description Альтернативні методи реклами, засновані на застосуванні інформаційних технологій, за належного використання можуть стати одним з найбільш ефективних досягнень маркетингу. Пропонуємо розглянути такий його метод, як sms-реклама, яка набуває все більшої популярності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32766
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-11-07T09:36:19Z
2013-11-07T09:36:19Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тімошова, О.Є. SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 150-152.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32766
 
Language uk