SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу
|
|
Creator |
Тімошова, Ольга Євгенівна
Тимошова, Ольга Евгеньевна Timoshova, Olha Yevhenivna |
|
Subject |
методи реклами
методы рекламы advertising methods sms-реклама sms-advertising засоби маркетингу средства маркетинга marketing tools |
|
Description |
Альтернативні методи реклами, засновані на застосуванні інформаційних технологій, за належного використання можуть стати одним з найбільш ефективних досягнень маркетингу. Пропонуємо розглянути такий його метод, як sms-реклама, яка набуває все більшої популярності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32766 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-07T09:36:19Z
2013-11-07T09:36:19Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тімошова, О.Є. SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 150-152.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32766 |
|
Language |
uk
|
|