Запис Детальніше

Диференціація когнітивної сфери у культурній парадигмі вчителя. (Differentiation in cognitive cultural paradigm of teacher.)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2481/
 
Title Диференціація когнітивної сфери у культурній парадигмі вчителя.
(Differentiation in cognitive cultural paradigm of teacher.)
 
Creator Плиска Ю.С., Pliska Y.S.
 
Subject Psychology
 
Description У статті розглянуто диференціацію когнітивної сфери в культурній парадигмі вчителя та проілюстровано відмінності в когнітивних схемах, у способах отримання та переробки інформації в педагогічній взаємодії. Автор також наголосив на врахуванні особливостей узагальнених абстракцій теоретичного мислення та ролі порівняння у формуванні самооцінки. Стаття також відображає окремі аспекти культурної парадигми вчителя з позиції його можливостей, з концептуального розуміння процесів навчання та виховання як двосторонньої активної взаємодії вчителя і учнів.
(The paper considers the cognitive differentiation in the cultural paradigm of the teacher and illustrated herein the differences in cognitive schemas in the methods of obtaining and processing information in a pedagogical interaction. The author also emphasized on the account, the characteristics of generalized abstractions of theoretical thinking and the role of comparison in the formation of self-esteem. The article reflects some aspects of the cultural paradigm of the teacher from the perspective of its capabilities, with a conceptual understanding of the processes of training and education as an active a bilateral interaction between teacher and students.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2481/1/Plyska_NZ_PSY_Vyp_24.pdf
Плиска Ю.С., Pliska Y.S. (2013) Диференціація когнітивної сфери у культурній парадигмі вчителя. (Differentiation in cognitive cultural paradigm of teacher.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.24). pp. 100-103.