Технологія організації клубної діяльності як важливої складової професійної підготовки майбутнього вчителя. (Technology of club activities as an important part of preparing future teachers.)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/2492/
|
|
Title |
Технологія організації клубної діяльності як важливої складової професійної підготовки майбутнього вчителя. (Technology of club activities as an important part of preparing future teachers.) |
|
Creator |
Тюска, В. (V. Tyuska)
|
|
Subject |
Psychology
|
|
Description |
У статті представлено технологію організації клубної діяльності студентської молоді. Розкрито сутність проблеми удосконалення системи професійної підготовки майбутнього вчителя засобами клубної діяльності. Запропоновано модель діяльності студентського клубу та схему клубної діяльності студентів з метою розвитку творчого потенціалу особистості. Розроблено програму виховних цілей у кожній із галузей діяльності студента (когнітивній, афективній і регулятивній). (The article presents the technology of the club activity of students. It has been revealed the essence of the problem of the improving of the future teachers' training by means of the club activity. The model of the student club activity and its scheme of developing of the individual creative potential have been designed. It has been worked out the programme of the educational objectives in each of the spheres of students' activity (cognitive, affective and regulatory). |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/2492/1/Tiuska_NZ_PSY_Vyp_24.pdf
Тюска, В. (V. Tyuska) (2013) Технологія організації клубної діяльності як важливої складової професійної підготовки майбутнього вчителя. (Technology of club activities as an important part of preparing future teachers.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 118-126. |
|