Запис Детальніше

РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2496/
 
Title РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА?
ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ
ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education?
Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction)
 
Creator Кришмарел, В. Ю. (Krishmarel V.Yu.)
 
Subject Education
Ethics
Religion
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті розкрито важливість етичної регламентації професії

соціального педагога. Охарактеризовано зафіксовані в
етичному кодексі моральні принципи соціально-педагогічної діяльності:

повага до гідності кожної людини, пріоритетність
інтересів клієнта, толерантність, довіра та взаємодія у вирішенні

проблем клієнта, доступність послуг, конфіденційність,
дотримання норм професійної етики (The importance of ethic regulation of social teacher’s profession
is exposed in the article. The moral principles of social-pedagogical
activity that are fixed in the ethic code are described: respect to the
dignity of everybody, priority of client’s interests, tolerance, trust
and co-operation in the decision of client’s problems, availability of
services, confidentiality, observance of professional ethics’ norms)
 
Publisher Вид-во Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2496/1/32.pdf
Кришмарел, В. Ю. (Krishmarel V.Yu.) (2012) РЕЛІГІЙНА ЕТИКА ЧИ РЕЛІГІЙНА ОСВІТА? ТОЧКИ ДОТИКУ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ( Religious Ethics or Religious Education? Points of Contiguity and Methodological Problems of Introduction). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 231-238.