Запис Детальніше

ЕТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ ЯК ДІЯЛЬНІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПРИЙОМ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ (An Ethics Practical as an Activity Focused Method of Forming the Schoolchildren’s Spiritual Competence)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2500/
 
Title ЕТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ ЯК ДІЯЛЬНІСНО
ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПРИЙОМ ФОРМУВАННЯ
ДУХОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ (An Ethics Practical as an Activity Focused
Method of Forming the Schoolchildren’s Spiritual Competence)
 
Creator Николин, М. М. (Nykolyn M. M. )
 
Subject Education
Ethics
Навчальні матеріали та презентації
 
Description Проаналізовано необхідність застосування діяльнісного підходу
до
формування
духовної
компетентності
учнів
загальноосвітніх

навчальних

закладів. Запропоновано визначення та основні ознаки
етичного практикуму як важливого прийому реалізації принципу
активності у навчанні курсу “Основи християнської етики”. Розкрито
алгоритм
підготовки
і
проведення
етичного
практикуму
на

уроці.

Зроблено докладний огляд способів застосування етичного
практикуму, інтегрованого з іншими прийомами навчання (The necessity of using an activity approach to the formation
of schoolchildren’s spiritual competencies at secondary schools is analyzed. The definitions and main characteristics of an
ethical workshop as an important method of the activity principle
implementation in the training course “Fundamentals of Christian
ethics” are proposed. The algorithm of an ethics practical preparation
and carrying out is given. A detailed review of ways of using an ethics
practical, integrated with other methods of teaching is made)
 
Publisher Вид-во Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2500/1/35.pdf
Николин, М. М. (Nykolyn M. M. ) (2012) ЕТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ ЯК ДІЯЛЬНІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПРИЙОМ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ (An Ethics Practical as an Activity Focused Method of Forming the Schoolchildren’s Spiritual Competence). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 255-264.