Запис Детальніше

Фундаменталізація інженерної освіти – необхідна умова приєднання України до Болонського процесу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фундаменталізація інженерної освіти – необхідна умова приєднання України до Болонського процесу
Фундаментализация инженерного образования - необходимое условие присоединения Украины к Болонскому процессу
Fundamentalization engineering education - a necessary condition for Ukraine's accession to the Bologna Process
 
Creator Мартиненко, М. А.
Мартиненко, В. П.
Мартыненко, М. А.
Мартыненко, В. П.
Martynenko, M.
Martynenko, V.
 
Subject математика
математика
mathematics
порівняння кількості кредитів
сравнение количества кредитов
comparing the number of credits
 
Description В роботі порівнюється кількість студентів відведених на вивчення математики в українських і європейських ВНЗ. Показано, що кількість годин відведених на математику в наших ВНЗ на 40% менше, ніж в Європі.
В работе сравнивается количество студентов отведенных на изучение математики в украинских и европейских вузов. Показано, что количество часов отведенных на математику в вузах на 40% меньше, чем в Европе.
This paper compares the number of students allocated to the study of mathematics in Ukrainian and European universities. It is shown that the number of hours allocated to mathematics in our universities is 40% less than in Europe.
 
Date 2013-02-11T14:02:05Z
2013-02-11T14:02:05Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Мартиненко М. А. Фундаменталізація інженерної освіти – необхідна умова приєднання України до Болонського процесу / М. А. Мартиненко, В. П. Мартиненко // Матеріали 7 Всеукраїнської науково-методичної конференції : тези доповідей. - Харків : УДУХТ, 2009. - С. 113-114.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/6221
 
Language other