Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону
Развитие инфраструктуры рынка экологически чистых товаров промышленного региона The development of the infrastructure of the environmentally-friendly goods market of industrial region |
|
Creator |
Бєлякова, О. В.
Солоха, Д. В. Белякова, О. В. Солоха, Д. В. Bieliakova, O. Solokha, D. |
|
Subject |
ринок
екологічно чистий товар регіон інфраструктура система розвиток інноватика екологізація рынок экологически чистый товар инфраструктура регион система развитие инноватика экологизация |
|
Description |
У роботі досліджено теоретичні складові та практичні підходи до формування інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислово розвинених регіонів України. Надано порівняльну характеристику основних складових ринкової інфраструктури, представлено систему її розвитку у форматі суб’єктно-об'єктних взаємодій.В работе исследованы теоретические составляющие и практические подходы к формированию инфраструктуры рынка экологически чистых товаров промышленно развитых регионов Украины. Предоставлена сравнительная характеристика основних составляющих рыночной инфраструктуры, представлена система ее развития в формате субъектно-объектных взаимодействий.In this article the author analyses the processes of formation of the environmentally-friendly goods market infrastructure in Ukraine’s industrially developed regions with the definition of the key factors of influence on these processes.It is established, that in the conditions of development of the environmentally-friendly goods market infrastructure important role is played by the process of ecologically clean products’ marketing organization and management.
|
|
Date |
2013-11-08T07:46:01Z
2013-11-08T07:46:01Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлякова, О. В. Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону / О. В. Бєлякова, Д. В. Солоха // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - C. 267-275.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11101 |
|
Language |
uk_UK
|
|