Запис Детальніше

Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону
Развитие инфраструктуры рынка экологически чистых товаров промышленного региона
The development of the infrastructure of the environmentally-friendly goods market of industrial region
 
Creator Бєлякова, О. В.
Солоха, Д. В.
Белякова, О. В.
Солоха, Д. В.
Bieliakova, O.
Solokha, D.
 
Subject ринок
екологічно чистий товар
регіон
інфраструктура
система
розвиток
інноватика
екологізація
рынок
экологически чистый товар
инфраструктура
регион
система
развитие
инноватика
экологизация
 
Description У роботі досліджено теоретичні складові та практичні підходи до формування інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислово розвинених регіонів України. Надано порівняльну характеристику основних складових ринкової інфраструктури, представлено систему її розвитку у форматі суб’єктно-об'єктних взаємодій.В работе исследованы теоретические составляющие и практические подходы к формированию инфраструктуры рынка экологически чистых товаров промышленно развитых регионов Украины. Предоставлена сравнительная характеристика основних составляющих рыночной инфраструктуры, представлена система ее развития в формате субъектно-объектных взаимодействий.In this article the author analyses the processes of formation of the environmentally-friendly goods market infrastructure in Ukraine’s industrially developed regions with the definition of the key factors of influence on these processes.It is established, that in the conditions of development of the environmentally-friendly goods market infrastructure important role is played by the process of ecologically clean products’ marketing organization and management.
 
Date 2013-11-08T07:46:01Z
2013-11-08T07:46:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Бєлякова, О. В. Розвинення інфраструктури ринку екологічно чистих товарів промислового регіону / О. В. Бєлякова, Д. В. Солоха // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - C. 267-275.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11101
 
Language uk_UK