Запис Детальніше

Акредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в США

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Акредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в США
Аккредитация подготовки будущих специалистов естественного профиля в контексте формирования содержания университетского образования в США
Accreditation science major preparation programs in the context of the USA university education content
 
Creator Козолуп, Марія Степанівна
 
Subject підготовка майбутніх фахівців природничого
профілю
акредитаційні вимоги
навчальна програма
процедура акредитації ВНЗ
зміст навчальної програми
 
Description Розглянуто вплив акредитації вищої освіти у США на формування змісту навчальних планів і
програм з підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в університетах. Визначено статус
акредитаційних установ, висвітлено етапи акредитаційного процесу та розглянуто стандартні
акредитаційні вимоги до вищих навчальних закладів. Проаналізовано критерії надання акредитації
програмам з підготовки майбутніх фахівців у природничій галузі та досліджено вимоги до їх змістового компонента
Рассмотрено влияние процедуры высшего образования в США на содержание учебных планов и
программ по подготовке будущих специалистов в сфере естественных наук в университетах.
Определен статус аккредитационных учреждений, освещены этапы аккредитационного процесса,
рассмотрены стандартные аккредитационные требования к вузам. проанализированы критерии
присвоения аккредитации программам подготовки будущих специалистов в области естественных наук
и изучены требования к их содержательному компоненту.
The role of accreditation of higher educational establishments in the USA and its impact on the content of
programs for students majoring in sciences have been analyzed in the article. In particular, the official
recognition status of accreditation agencies has been defined, and the steps of the accreditation process have
been described. The criteria for accrediting science programs in American universities have been regarded with
a special emphasis on the standard requirements for the programs’ content.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-11-11T11:26:54Z
2013-11-11T11:26:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Козолуп, М. С. Акредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в США [Текст] / М. С. Козолуп // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 134–140. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3558
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка