Запис Детальніше

Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти
Учебные программы с чтения для начальной школы Украины второй половины ХХ века в контексте реформирования системы начального образования
Reading curriculum for elementary school in Ukraine of the second half of the twentieth century in the context of the primary education reform
 
Creator Кирлан, Ольга Василівна
 
Description Проаналізовано навчальні програми з читання для початкової школи другої половини ХХ ст. у
контексті реформування цієї ланки освіти. Обґрунтовано чотири етапи їх створення.
Охарактеризовано вказані етапи та визначено тенденції й особливості розвитку кожного з них
Проанализированы учебные программы по чтению для начальной школы второй половины ХХ века
в контексте реформирования этого звена образования. Обоснованы четыре этапа их создания. Даны характеристики указанных этапов и определены тенденции и особенности развития каждого из них.
The article analyzes reading curriculum for elementary school of the second half of the twentieth century
in the context of reforming of this link of education. Grounded four stages of its creation. The mentioned stages
have been characterized and the tendencies and peculiarities of their development have been defined.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-11-11T11:27:54Z
2013-11-11T11:27:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кирлан, О. В. Навчальні програми з читання для початкової школи України другої половини ХХ ст. в контексті реформування системи початкової освіти [Текст] / О. В. Кирлан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 14–19. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3560
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка