Запис Детальніше

Місце та роль каліграфії в естетичному циклі навчальних предметів японської початкової школи

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце та роль каліграфії в естетичному циклі навчальних предметів японської початкової школи
Место и роль каллиграфии в эстетическом цикле учебных предметов японской начальной школы
Place and role of calligraphy in the aesthetic cycle of academic subjects in Japanese primary school
 
Creator Білик, Олеся Миронівна
 
Subject каліграфія
ієрогліфічне письмо
цикл естетичних дисциплін
початкова освіта Японії
кандзі.
 
Description Раскрыты уникальные особенности иероглифической письменности, в частности, ее художественно-эстетический потенциал в воспитании младших школьников. Определены место и роль искусства каллиграфии в эстетическом цикле предметов, изучаемых в системе начального образования Японии.
The article deals with unique features of hieroglyphic writing, in particular its artistic and aesthetic potential in education of primary school. Place and role of calligraphy in the aesthetic cycle of subjects which are taught in a system of primary education in Japan are defined.
Розкрито унікальні особливості ієрогліфічної писемності, зокрема її художньо-естетичний потенціал у вихованні молодших школярів. Визначено місце та роль мистецтва каліграфії в естетичному циклі предметів, що вивчаються в системі початкової освіти Японії.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-11-11T11:29:54Z
2013-11-11T11:29:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Білик, О. М. Місце та роль каліграфії в естетичному циклі навчальних предметів японської початкової школи [Текст] / О. М. Білик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 159–164. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3564
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка