Запис Детальніше

Реалізація концепції двомовного навчання в процесі вивчення професійних дисциплін у провідних країнах Європи

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація концепції двомовного навчання в процесі вивчення професійних дисциплін у провідних країнах Європи
Реализация концепции двуязычного обучения в процессе изучении про-фессиональных дисциплин в ведущих странах Европы
Implementation of bilingual teaching strategies of professional disciplines in the leading European countries
 
Creator Закордонець, Наталя Іванівна
 
Subject білінгвізм
двомовна освіта
двомовне навчання
імерсія
інтегративне навчання
 
Description Розглянуто основні напрямки організації двомовного навчання у провідних країнах Європи.
Зазначено, що двомовне навчання при вивченні професійних дисциплін значною мірою сприяє
соціокультурній інтеграції. Запропоновано дефініційний аналіз понять «двомовне навчання», «імерсія»,
«інтегративне навчання». Наведено приклади використання передового європейського досвіду
двомовного навчання у вітчизняних вищих начальних закладах (ВНЗ).
Рассмотрены основные направления организации двуязычного обучения в ведущих странах
Европы. Отмечено, что двуязычное обучение при изучении профессиональных дисциплин в значительной
мере способствует социокультурной интеграции. Предложено анализ дефиниции понятий «двуязычное
обучение», «иммерсия», «интегративное обучение». Приведены примеры использования передового
европейского опыта двуязычного обучения в отечественных высших учебных заведениях (ВУЗ).
The article is devoted to the main areas of bilingual education of the leading European countries. It is
indicated that bilingual teaching of professional disciplines contributes significantly to the socio-cultural
integration. The definition analysis of the notions «bilingual education», «immersion», «integrative learning»
has been carried out. The examples of the use of advanced European experience of bilingual education in local
higher educational institutions have been suggested.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-11-11T11:33:25Z
2013-11-11T11:33:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Закордонець, Н. І. Реалізація концепції двомовного навчання в процесі вивчення професійних дисциплін у провідних країнах Європи [Текст] / Н. І. Закордонець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 123–127. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3571
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка