Запис Детальніше

Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США
Современные модели подготовки преподаватей иностранных языков профессиональной направленности в университетах США
Current models of languages for specific purposes teacher preparation programs in the USA
 
Creator Кокор, Марія Михайлівна
 
Subject іноземні мови за професійним спрямуванням
раціональна модель підготовки викладачів іноземних мов
модель підготовки викладача
 
Description Розглянуто сучасні моделі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов за професійним
спрямуванням (ІМПС) на досвіді вищої школи США. Охарактеризовано та випрацьовано основні
критерії класифікації моделей підготовки майбутніх викладачів ІМПС. Велика увага приділена вивченню
досвіду навчально-практичного аспекту підготовки майбутнього фахівця. Виявлено основні напрями
подальших досліджень та адаптації до умов вищої школи України.
Рассмотрены современные модели подготовки будущих преподавателей иностранных языков
профессиональной направленности (ИЯПН) на опыте высшей школы США. Даны характеристики и
выработаны основные критерии классификации моделей подготовки будущих преподавателей ИЯПН.
Большое внимание уделено изучению опыта учебно-практического аспекта подготовки
специалиста.Выявлены основные направления дальнейших исследований и адаптации к условиям высшей школы Украины.
The article deals with the current models of LSP teacher preparation in American higher education
institutions withgreat attention beingpaid to practical aspects of teacher training. In the course of research the
criteria for the classification in the LSP teacher training sphere have been elaborated based on the analysis of quality characteristics of different teacher training models in USA. Furthermore the key areas for further
research and adaptation to higher education conditions in Ukraine have been identified in this paper.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-11-11T11:36:56Z
2013-11-11T11:36:56Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кокор, М. М. Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США [Текст] / М. М. Кокор // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 146–153. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3578
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка