Запис Детальніше

Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій
Значение PR-технологий для развития имиджа современных конкурентных предложений
The role of PR-technologies for development of image of modern competitive supplies
 
Creator Мазник, Л. В.
Мазник, Л. В.
Maznyk, L.
Коннова, Л. О.
Коннова, Л. А.
Konnova, L.
 
Subject репутація
капітал
зв’язки з громадськістю
конкуренція
попит
пропозиція
бренд
імідж
репутация
капитал
связи с общественностью
конкуренция
спрос
предложение
бренд
имидж
reputation
capital
public relations
competition
demand
supply
brand
image
 
Description Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції
Выполнено исследование перспектив PR в условиях конкуренции, особенностей современнойї PR-деятельности как высокоэффективного способа организации коммуникативного влияния, определена роль PR в создании и развитии имиджа организации и ее предложения
The PR perspectives in a competitive environment, the characteristics of modern PR-activities as a way of organizing the highly communicative impact are researched, the role of PR in the creation and development of the image of the organization and its supplies is defined
 
Date 2013-11-11T09:27:59Z
2013-11-11T09:27:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мазник, Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Збірник наукових праць НУХТ. – К.: НУХТ, 2013. – № 51.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11156
 
Language other