Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій
Значение PR-технологий для развития имиджа современных конкурентных предложений The role of PR-technologies for development of image of modern competitive supplies |
|
Creator |
Мазник, Л. В.
Мазник, Л. В. Maznyk, L. Коннова, Л. О. Коннова, Л. А. Konnova, L. |
|
Subject |
репутація
капітал зв’язки з громадськістю конкуренція попит пропозиція бренд імідж репутация капитал связи с общественностью конкуренция спрос предложение бренд имидж reputation capital public relations competition demand supply brand image |
|
Description |
Виконано дослідження перспектив PR в умовах конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначена роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції Выполнено исследование перспектив PR в условиях конкуренции, особенностей современнойї PR-деятельности как высокоэффективного способа организации коммуникативного влияния, определена роль PR в создании и развитии имиджа организации и ее предложения The PR perspectives in a competitive environment, the characteristics of modern PR-activities as a way of organizing the highly communicative impact are researched, the role of PR in the creation and development of the image of the organization and its supplies is defined |
|
Date |
2013-11-11T09:27:59Z
2013-11-11T09:27:59Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мазник, Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Збірник наукових праць НУХТ. – К.: НУХТ, 2013. – № 51.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11156 |
|
Language |
other
|
|