Запис Детальніше

Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2665/
 
Title Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх
учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією
Special features of future pedagogist's professional self-identification's forming in conditions of professional training
Особенности формирования профессионального самосознания будущих учителей в условиях профессиональной подготовки с дополнительной психологической специализацией
 
Creator Гріньова, Ольга Михайлівна
 
Subject 155.9 Психологія
Міжнародні
 
Description У статті розглядається проблема професійної самосвідомості майбутніх педагогів. Представлено результати експериментального дослідження особливостей формування професійної самосвідомості у майбутніх педагогів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією.
The problem of professional self-identification is considered at the article. The results of experimental research of special features of future pedagogist's professional self-identification's forming in conditions of professional training are represented.
В статье рассматривается проблема профессионального самосознания будущих педагогов. Представлены результаты экспериментального исследования особенностей формирования профессионального самосознания у будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки с дополнительной психологической специализацией.
 
Publisher НПУ ім. М.П.Драгоманова
 
Date 2010-10
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2665/1/O_Grynova_POPSMP_PGKTAD.pdf
Гріньова, Ольга Михайлівна (2010) Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Простір гуманітарної комунікації: трансформація академічного дискурсу». с. 118-129.