Запис Детальніше

Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
Использование инструментов мерчандайзинга в деятельности интернет-магазинов
Instruments of merchandising in internet-shops
 
Creator Савенко, І. В.
Капінус, Л. В.
Скригун, Н. П.
Савенко, И. В.
Капинус, Л. В.
Скригун, Н. П.
Savenko, I.
Kapinus, L.
Skrygun, N.
 
Subject електронний мерчандайзинг
інтернет-магазин
веб-сайт
электронный мерчандайзинг
интернет-магазин
веб-сайт
electronic merchandising
internet-shop
web-site
 
Description У статті досліджено інструменти інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи для покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу. В статье исследованы инструменты интернет-мерчандайзинга и особенности их использования в торговле через интернет-магазины, осуществлена сравнительная характеристика приемов мерчандайзинга традиционной и виртуальной торговли, предложены мероприятия для улучшения эффективности продаж через Всемирную сеть. In the article is investigational instruments of internet-merchandising and features of their use in trade internet-shops, comparative description receptions of merchandising traditional and virtual trade is carried out, measures are offered for the improvement of efficiency of sales through the World network.
 
Date 2013-11-12T07:37:07Z
2013-11-12T07:37:07Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Капінус, Л. В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5 (143). – С. 125-132.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11183
 
Language other