Запис Детальніше

Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями
Особливості ведення маркетингової діяльності транснаціональними корпораціями
Features of marketing management transnational corporations
 
Creator Капінус, Л. В.
Косовець, Л. І.
Скригун, Н. П.
Капинус, Л. В.
Косовец, Л. И.
Скригун, Н. П.
Kapinus, L.
Kosovets, L.
Skrygun, N.
 
Subject маркетинг
корпорація
маркетинг
корпорация
marketing
corporation
 
Description Розмежовано поняття «маркетингова діяльність ТНК» та «міжнародний маркетинг ТНК». Досліджено особливості маркетингової діяльності ТНК в залежності від підходів: глобального та мультинаціонального. Разграничены понятия «маркетинговая деятельность ТНК» и «международный маркетинг ТНК». Исследованы особенности маркетинговой деятельности ТНК в зависимости от подходов: глобального и мультинационального. Delineated the concept «marketing activities of TNCs» and «international marketing multinationals». The features of the marketing activities of TNCs based on approaches: global and multinational.
 
Date 2013-11-12T07:39:44Z
2013-11-12T07:39:44Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Капинус, Л. В. Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями / Л. В. Капинус, Л. И. Косовец, Н. П. Скригун // Современный научный вестник. - 2013. – № 5 (144), - С. 64-69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11184
 
Language other