Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями
Особливості ведення маркетингової діяльності транснаціональними корпораціями Features of marketing management transnational corporations |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Косовець, Л. І. Скригун, Н. П. Капинус, Л. В. Косовец, Л. И. Скригун, Н. П. Kapinus, L. Kosovets, L. Skrygun, N. |
|
Subject |
маркетинг
корпорація маркетинг корпорация marketing corporation |
|
Description |
Розмежовано поняття «маркетингова діяльність ТНК» та «міжнародний маркетинг ТНК». Досліджено особливості маркетингової діяльності ТНК в залежності від підходів: глобального та мультинаціонального. Разграничены понятия «маркетинговая деятельность ТНК» и «международный маркетинг ТНК». Исследованы особенности маркетинговой деятельности ТНК в зависимости от подходов: глобального и мультинационального. Delineated the concept «marketing activities of TNCs» and «international marketing multinationals». The features of the marketing activities of TNCs based on approaches: global and multinational.
|
|
Date |
2013-11-12T07:39:44Z
2013-11-12T07:39:44Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Капинус, Л. В. Особенности ведения маркетинговой деятельности транснациональными корпорациями / Л. В. Капинус, Л. И. Косовец, Н. П. Скригун // Современный научный вестник. - 2013. – № 5 (144), - С. 64-69.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11184 |
|
Language |
other
|
|