Запис Детальніше

Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goods

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goods
Оцінювання споживачем варіантів в процесі купівлі товарів підприємства
Оценка потребителем вариантов в процессе покупки товаров предприятия
 
Creator Belova, T.
Белова, Т. Г.
Бєлова, Т. Г.
Mosiyevych, V.
Мосієвич, В. В.
Мосиевич, В. В.
Krainiuchenko, O.
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
 
Subject evaluation of options in the process of buying
an alternative in choosing
a method of cost consumers’ properties
a model of the expected value
оцінювання варіантів в процесі купівлі
альтернативність у виборі
метод вартості споживчих властивостей
модель очікуваної вартості
оценка вариантов в процессе покупки
альтернативность в выборе
метод стоимости потребительских свойств
модель ожидаемой стоимости
 
Description It was made the analysis of one of the most important stage of the process of consumer decision to buy goods. This stage is estimation and choice among several alternative products or brands the one which would satisfy the buyer. It was explained the essence of two methods of assessment consumers’ preferences: the cost method of consumer’s characteristics and model of the expected value. Здійснено аналіз одного з важливіших етапів процесу прийняття рішення споживачами щодо купівлі товарів – оцінювання та вибір серед кількох альтернативних товарів або марок такого, який би задовольняв покупця. Пояснено сутність двох методів оцінки споживчих переваг: методу вартості споживчих властивостей та моделі очікуваної вартості. Осуществлен анализ одного из важных этапов процесса принятия решения потребителями о покупке товаров - оценка и выбор среди нескольких альтернативных товаров или марок такого, который бы удовлетворял покупателя. Объяснена сущность двух методов оценки потребительских предпочтений: метода стоимости потребительских свойств и модели ожидаемой стоимости.
 
Date 2013-07-02T14:02:13Z
2013-07-02T14:02:13Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Belova, T. Evaluation of the options by the consumers in process of buying enterprises`s goods / T. Belova, V. Mosiyevych, O. Krainyuchenko // Nauka I Studia. – 2013. - № 1. – С. 32-36.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8732