Запис Детальніше

Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior
Мультисенсорний маркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача
Мультисенсорный маркетинг как инструмент влияния на поведение потребителя
 
Creator Скригун, Н. П.
Безпалько, О. В.
Капінус, Л. В.
Скригун, Н. П.
Безпалько, Е. В.
Капинус, Л. В.
Skrygun, N.
Bezpalko, O.
Kapinus, L.
 
Subject споживач
маркетинг
реклама
потребитель
маркетинг
реклама
consumer
marketing
advertisement
 
Description Розглянуто сутність мультисенсорного маркетингу, виокремлено його основні інструменти. Досліджено вплив складових мультисенсорного маркетингу на поведінку споживачів.
Рассмотрена сущность мультисенсорного маркетинга, выделены его основные инструменты. Исследовано влияние составляющих мультисенсорного маркетинга на поведение потребителей.It is considered the essence of the multisensory marketing and distinguished its basic instruments. It is researched the influence of constituents of the multisensory marketing on consumers’ behavior
 
Date 2013-11-14T08:16:03Z
2013-11-14T08:16:03Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Skrygun, N. Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior / N. Skrygun, O. Bezpalko, L. Kapinus // Nauka i studia. – 2012. - № 8 (53). – P. 56-60.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11249