Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior
Мультисенсорний маркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача Мультисенсорный маркетинг как инструмент влияния на поведение потребителя |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Безпалько, О. В. Капінус, Л. В. Скригун, Н. П. Безпалько, Е. В. Капинус, Л. В. Skrygun, N. Bezpalko, O. Kapinus, L. |
|
Subject |
споживач
маркетинг реклама потребитель маркетинг реклама consumer marketing advertisement |
|
Description |
Розглянуто сутність мультисенсорного маркетингу, виокремлено його основні інструменти. Досліджено вплив складових мультисенсорного маркетингу на поведінку споживачів. Рассмотрена сущность мультисенсорного маркетинга, выделены его основные инструменты. Исследовано влияние составляющих мультисенсорного маркетинга на поведение потребителей.It is considered the essence of the multisensory marketing and distinguished its basic instruments. It is researched the influence of constituents of the multisensory marketing on consumers’ behavior |
|
Date |
2013-11-14T08:16:03Z
2013-11-14T08:16:03Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Skrygun, N. Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior / N. Skrygun, O. Bezpalko, L. Kapinus // Nauka i studia. – 2012. - № 8 (53). – P. 56-60.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11249 |
|