Запис Детальніше

Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень
Тактические приемы ценообразование в контексте маркетинговых ценовых решений
Tactical methods of pricing in the context of marketing price decisions
 
Creator Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Skrygun, N.
Rozumey, S.
 
Subject ціна
знижка
тактика ціноутворення
психологія ціноутворення
цена
скидка
тактика ценообразования
психология ценообразования
price
discount
tactics of pricing
psychology of pricing
 
Description Встановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін.

Установлены основные тактические приемы ценообразования, рассмотрены сущность психологических приемов установления цены с учетом ожиданий потребителей, рекомендуются варианты корректировки цен.

The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.
 
Date 2013-11-15T07:56:10Z
2013-11-15T07:56:10Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 122–126.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11316
 
Language uk_UK