Запис Детальніше

Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2755/
 
Title Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів
Литературоведческая компетентность учителя украинского языка и литературысквозь призму научных подходов
Literary competence teacher of Ukrainian language and literaturein the light of scientific approaches
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.
В статье раскрыта сущность литературоведческой компетентности учителя украинского языка и литературы как сложного многомерного профессионально-личностного феномена, который является высшим уровнем профессиональной компетентности. Для выяснения природы литературоведческой компетентности использован системный, синергетический, знаниевой, экзистенциальный, аксиологи¬ческий, акмеологический и креативный подходы
In essence the publication of literary competence of a teacher of Ukrainian language and literature as a complex multidimensional professional and personal phenomenon, which is the highest level of professional competence. To clarify the nature of literary competence system used, synergy and knowledge training, existential, axiological, akmeologic and creative approaches
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2755/1/Bazil_L_3.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2012) Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів Українська мова і література в школі (8). с. 32-37.