Запис Детальніше

Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2757/
 
Title Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності
Психологические особенности профессиональной я-концепции учителей, работающих в условиях инновационной деятельности
Psychological characteristics of professional self-concept teachers working in innovation
 
Creator Шевцова, Олена Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Стаття присвячена аналізу проблеми впливу інноваційної професійної діяльності вчителів загальноосвітньої школи на розвиток їх професійної Я-концепції та окремих її складових. У статті представлено результати емпіричного дослідження розвитку професійної Я-концепції та її складових (когнітивної, емоційно-оцінної, поведінково-регулятивної) вчителів, що працюють в умовах інноваційної педагогічної діяльності.
Статья посвящена анализу проблемы влияния инновационной профессиональной деятельности учителей общеобразовательной школы на развитие их профессиональной Я-концепции и отдельных ее составляющих. В статье пред¬ставлены результаты эмпирического исследования развития профессиональной Я-концепции и ее составляющих (когнитивной, эмоционально-оценочной, поведенческо-регулятивной) учителей, которые работают в условиях инновационной педагогической деятельности.
The article is dedicated to analysis of the problem of innovational professional activities of school teachers influence development of professional I-concepts of teachers. The article is based on the results of empiric research. The article represents the results of analysis of the development of professional I-concepts and their compounds (cognitive, emotional-evaluation and behavior-regulation) of school teachers who work in the frame of innovational pedagogical activities.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2757/1/Shevcova_O.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Т11.В7). с. 540-546. ISSN 2072-4772