Запис Детальніше

Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2765/
 
Title Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.)
 
Creator Іванюк, Ганна Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито основні підходи та принципи до відбору джерельної бази історико-педагогічного дослідження теми "Соціально-педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.)". Проаналізовано сучасні підходи щодо історико-педагогічних досліджень. Виокремлено сутнісні особливості досліджень соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи та їх багатоплановість, що визначає потребу вдосконалення інтердисциплінарного підходу до відбору джерел. Джерела дослідження класифіковано й предмтавлено за окремими групами: джерела історіографічного характеру, джерела документальні, джерела оповідні та особового походження, джерела масові, джерела підручникотворення та електронні джерела.
 
Publisher Хмельницький : ХГПА
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2765/1/H_Ivaniuk_PD_IPNAPNU_HGPA_15_2013.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна (2013) Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.) Педагогічний дискурс: збірник наукових праць (15). с. 271-279. ISSN 2309-9127