Запис Детальніше

Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів
Формирование комплекса маркетинговых коммуникаций с учетом различного типа и уровня мотивации потребителей
Forming of complex of marketing communications is with account of different type and level of motivation of consumers
 
Creator Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б.
Skrygun, N.
Rozumey, S.
 
Subject маркетингові комунікації
споживач
мотивація
реклама
потреба
маркетинговые коммуникации
потребитель
мотивация
реклама
потребность
marketing communications
consumer
motivation
advertising
need
 
Description Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару.

Рассмотрена сущность комплекса маркетинговых коммуникаций и его элементы, обоснована необходимость учета типа и уровня мотивации потребителя при формировании коммуникационного микса, выделены типы потребителей с учетом уровня их мотивации, что позволяет разрабатывать эффективную стратегию продвижения товара.

Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.
 
Date 2013-11-18T10:34:08Z
2013-11-18T10:34:08Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів/ Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2008. – № 26. – С. 120–122.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11440
 
Language uk_UK