Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів
Формирование комплекса маркетинговых коммуникаций с учетом различного типа и уровня мотивации потребителей Forming of complex of marketing communications is with account of different type and level of motivation of consumers |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Розумей, С. Б. Скригун, Н. П. Розумей, С. Б. Skrygun, N. Rozumey, S. |
|
Subject |
маркетингові комунікації
споживач мотивація реклама потреба маркетинговые коммуникации потребитель мотивация реклама потребность marketing communications consumer motivation advertising need |
|
Description |
Розглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Рассмотрена сущность комплекса маркетинговых коммуникаций и его элементы, обоснована необходимость учета типа и уровня мотивации потребителя при формировании коммуникационного микса, выделены типы потребителей с учетом уровня их мотивации, что позволяет разрабатывать эффективную стратегию продвижения товара. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product. |
|
Date |
2013-11-18T10:34:08Z
2013-11-18T10:34:08Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів/ Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2008. – № 26. – С. 120–122.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11440 |
|
Language |
uk_UK
|
|