Запис Детальніше

МОНІТОРИНГ СТАНУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН У СТРАТЕГІЮ, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОНІТОРИНГ СТАНУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН У СТРАТЕГІЮ, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ
 
Creator Білоусова, А. Ю.
 
Subject стратегічне управління
показник
вектор
моніторинг
концепт
ідеологія
стратегія
658.012
 
Description Метою статті є розгляд пропонованого концепту стратегічного управління стосовно моніторингу
стану зовнішнього середовища під час реалізації стратегії підприємства. Методи дослідження: спостереження, упорядкування, системно-структурний аналіз. Основні результати. Обґрунтовано доцільність
визнання головним положенням ідеології стратегічного управління підприємством його мобільність
(спроможність менеджменту підприємства до його швидкого переходу від одних стратегічних рішень або
навіть змісту стратегії до інших у разі значних непередбачених змін в діяльності підприємства) та неможливість визнання стратегічних рішень та стратегії остаточно закінченим управлінським "продуктом" - за
сучасних умов слід очікувати їхніх постійних змін (уточнень, корегувань, доповнень). Запропоновано ввести новий концепт стратегічного управління підприємством - постійний моніторинг стану зовнішнього
середовища, періодичний аналіз його результатів і, виходячи з них, внесення змін до стратегії, що реалізується, обґрунтовано доцільність його уведення. Розглянуто зміст моніторингу зовнішнього середовища
у пропонованому концепті (моніторинг параметрів), призначення його результатів та його вектори (продукція, ринок, інновації, інвестиції) відповідно до векторів опису діяльності підприємства та її ресурсного
забезпечення в стратегіях підприємства різного виду. Запропоновано сукупність показників та якісних
оцінок з використанням у разі потреби експертного оцінювання для моніторингу стану зовнішнього середовища за кожним із векторів стратегії підприємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-11-18T09:49:58Z
2013-11-18T09:49:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Білоусова А. Ю. МОНІТОРИНГ СТАНУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН У СТРАТЕГІЮ, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ [Електронний ресурс] / А. Ю. Білоусова // Економіка. Менеджмент. Підприємництво : зб. наук. праць. – Луганськ, 2013. - № 25 (І).
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3003
 
Language uk