Запис Детальніше

Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2747/
 
Title Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів
Формирование монологической компетенции дошкольников в процессе перевода художественных произведений
Formation of monologue competency of preschool children in the translation process of artistic works
 
Creator Чекаліна, Валентина Адамівна
 
Subject 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Міжнародні
Педагогічна освіта
 
Description У статті розглянуто питання щодо формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів.
Велика увага приділяється вихованню мовної особистості, яка б володіла усіма виражальними засобами ріної мови. Саме тому виникає потреба в оновленні змісту, вдосконаленні форм методів і технологій навчання дітей рідної мови, розвитку культури мовлення та мовленнєвого спілкування.
Головною метою роботи з розвитку мовлення дошкільників є сформованість мовленнєвої компетентності, яка утворюється в результаті вирішення завдань з розвитку всіх сторін мовлення (звукової культури, словника, граматичного правильного мовлення, зв’язного діалогічного та монологічного мовлення у дітей). Тому формування будь-якої компетентності є актуальним.
В статье рассмотрены вопросы формирования монологической компетенции дошкольников в процессе перевода художественных произведений.
Большое внимание уделяется воспитанию языковой личности , которая обладала бы всеми выразительными средствами родного языка . Именно поэтому возникает потребность в обновлении содержания , совершенствовании форм, методов и технологий обучения детей родному языку , развития культуры речи и речевого общения .
Главной целью работы по развитию речи дошкольников является сформированность речевой компетентности , которая образуется в результате решения задач по развитию всех сторон речи ( звуковой культуры , словаря , грамматически правильной речи , связанной диалогической и монологической речи у детей). Поэтому формирование любой компетентности является актуальным.
The article deals with the question of the formation of monologic competences preschoolers in the transfer of works of art .
Much attention is paid to the education of linguistic identity , which would be owned by all means of expression of different languages. That is why there is a need to update the content, improve forms of methods and techniques of teaching children their native language , the development of speech and speech communication.
The main objective of the development of speech is pre formation of speech competence , which is formed by the tasks of the development of all aspects of speech ( sound culture, vocabulary, grammar correct speech , coherent dialogic and monologic speech in children). Therefore, the formation of any competence is relevant.
 
Publisher Громадська організація "Київська наукова організація педагогіки та психології"
 
Date 2013-02-16
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2747/1/V_Chekalina_PPCSR_PED_PI.pdf
Чекаліна, Валентина Адамівна (2013) Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів «Педагогіка та психологія:актуальні питання наукових досліджень»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 44-46. ISSN 37+159.9 П-24 74.00-88