Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2747/
|
|
Title |
Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів
Формирование монологической компетенции дошкольников в процессе перевода художественных произведений Formation of monologue competency of preschool children in the translation process of artistic works |
|
Creator |
Чекаліна, Валентина Адамівна
|
|
Subject |
37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Міжнародні Педагогічна освіта |
|
Description |
У статті розглянуто питання щодо формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів. Велика увага приділяється вихованню мовної особистості, яка б володіла усіма виражальними засобами ріної мови. Саме тому виникає потреба в оновленні змісту, вдосконаленні форм методів і технологій навчання дітей рідної мови, розвитку культури мовлення та мовленнєвого спілкування. Головною метою роботи з розвитку мовлення дошкільників є сформованість мовленнєвої компетентності, яка утворюється в результаті вирішення завдань з розвитку всіх сторін мовлення (звукової культури, словника, граматичного правильного мовлення, зв’язного діалогічного та монологічного мовлення у дітей). Тому формування будь-якої компетентності є актуальним. В статье рассмотрены вопросы формирования монологической компетенции дошкольников в процессе перевода художественных произведений. Большое внимание уделяется воспитанию языковой личности , которая обладала бы всеми выразительными средствами родного языка . Именно поэтому возникает потребность в обновлении содержания , совершенствовании форм, методов и технологий обучения детей родному языку , развития культуры речи и речевого общения . Главной целью работы по развитию речи дошкольников является сформированность речевой компетентности , которая образуется в результате решения задач по развитию всех сторон речи ( звуковой культуры , словаря , грамматически правильной речи , связанной диалогической и монологической речи у детей). Поэтому формирование любой компетентности является актуальным. The article deals with the question of the formation of monologic competences preschoolers in the transfer of works of art . Much attention is paid to the education of linguistic identity , which would be owned by all means of expression of different languages. That is why there is a need to update the content, improve forms of methods and techniques of teaching children their native language , the development of speech and speech communication. The main objective of the development of speech is pre formation of speech competence , which is formed by the tasks of the development of all aspects of speech ( sound culture, vocabulary, grammar correct speech , coherent dialogic and monologic speech in children). Therefore, the formation of any competence is relevant. |
|
Publisher |
Громадська організація "Київська наукова організація педагогіки та психології"
|
|
Date |
2013-02-16
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2747/1/V_Chekalina_PPCSR_PED_PI.pdf
Чекаліна, Валентина Адамівна (2013) Формування монологічної компетенції дошкільників у процесі переказу художніх творів «Педагогіка та психологія:актуальні питання наукових досліджень»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 44-46. ISSN 37+159.9 П-24 74.00-88 |
|