Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії
|
|
Creator |
Письменна, М.В.
|
|
Subject |
диференційоване навчання
диференційований підхід індивідуальні особливості групова робота розв’язування задач differentiated instruction differentiated approach individual characteristics group work problem solving |
|
Description |
У статті висвітлено важливість застосування диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати задачі з хімії. Окреслено теоретичні аспекти диференційованого навчання з позицій психології та педагогіки. Проаналізовано суть понять “диференційоване навчання”, “диференційований підхід” та показано їх взаємозв’язок. In the article the importance of a differentiated approach in teaching students to solve problems in chemistry. Determined the theoretical aspects of differentiated instruction in terms of psychology and pedagogy. Analyzed are the concepts of “differentiated instruction”, “differential treatment” and shows their relationship. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013-11-19T10:57:00Z
2013-11-19T10:57:00Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Письменна М.В. Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії / М.В. Письменна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 32 : збірник наукових праць / за ред. проф. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – С. 191-195
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4058 |
|
Language |
uk
|
|