Запис Детальніше

Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Маркетинговые основы внедрения экологических инноваций
Marketing fundamentals of implementing environmental innovation
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject екологічні інновації
маркетинг інновацій
впровадження інновацій
сталий розвиток
экологические инновации
маркетинг инноваций
внедрение инноваций
устойчивое развитие
environmental innovation
marketing innovation
introduction of innovations
sustainable development
 
Description У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
В монографии с применением методов и инструментов маркетинга исследованы проблемы и очерчены перспективы внедрения экологических инноваций как предпосылки перехода к устойчивому развитию. Раскрыты подходы к мотивированию создания и внедрение экологических инноваций. Разработаны основы механизма внедрения экологических инноваций.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
In the monograph it is researched problems and outlined prospects of ecological innovations as prerequisites of the transition to the sustainable development with using of methods and marketing tools. Approaches of the motivation of creation and implementation of environmental innovation are covered. The principles of the mechanism of implementation of ecological innovations are developed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
 
Publisher ДД "Папірус"
 
Date 2013-11-20T12:42:15Z
2013-11-20T12:42:15Z
2013
 
Type Monograph
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія [Текст] / С.М. Ілляшенко; Сумський державний університет. – Суми : ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – 184 с.
978-966-2787-63-4
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
 
Language uk