КОНЦЕПЦІЯ ОСОБИСТІСНОЇ СВОБОДИ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ. (The concept ofpersonal freedom in the context of Christian Psychology.)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/2544/
|
|
Title |
КОНЦЕПЦІЯ ОСОБИСТІСНОЇ СВОБОДИ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ. (The concept ofpersonal freedom in the context of Christian Psychology.) |
|
Creator |
Матласевич, О. (О. Matlasevych)
|
|
Subject |
Psychology
|
|
Description |
У статті проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену особистісної свободи та на цій основі обґрунтовано її концепцію в контексті християнської психології. Автор показує, що у контексті християнської психології особистісна свобода розуміється як духовно-моральний стан людини, невід'ємний від любові та відповідальності; це здатність до духовного та морального вдосконалення; духовний розвиток особистості і є розвиток її свободи. Необхідною умовою розвитку особистісної свободи єусвідомленість людиною, що вона - образ Божий. (The main approaches to understanding the essence of the phenomenon of personal freedom have been analyzed in the article.The author has shown that personal freedom in the context of Christian psychology is understood as spiritual and moral condition of the person which is integral with love and responsibility; ability to spiritual and moral perfection; spiritual development of the personality and their freedom. The necessary condition for the development of personal freedom is the person awareness that they are the image of God.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/2544/1/Matlasevych%20O.V..pdf
Матласевич, О. (О. Matlasevych) (2013) КОНЦЕПЦІЯ ОСОБИСТІСНОЇ СВОБОДИ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ. (The concept ofpersonal freedom in the context of Christian Psychology.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". (Вип.23). pp. 157-170. |
|