Запис Детальніше

Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетингова політика розподілу
етапи політики розподілу
складові політики розподілу
рівень товарної новизни продукції
marketing distribution policy
stages of distribution policy
components of distribution policy
novelty of product
 
Description У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
The article highlights the problem of marketing distribution policy. There have been systematized various approaches to this concept – distribution, marketing and logistic. There have also been defined the main stages of marketing distribution policy development within a certain industrial enterprise, these including a preparatory stage, a product physical distribution stage, a servicing stage; shown the importance of components of distribution policy forming; analyzed the novelty of product influencing the development and choice of marketing distribution policy.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
 
Publisher ПДАБА
 
Date 2013-11-21T08:04:07Z
2013-11-21T08:04:07Z
2013-07
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Економічний простір : збірник наукових праць. – № 74. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2013. – С. 273-282.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
 
Language uk