Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
|
|
Creator |
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна Syhyda, Liubov Oleksiivna |
|
Subject |
маркетингова політика розподілу
етапи політики розподілу складові політики розподілу рівень товарної новизни продукції marketing distribution policy stages of distribution policy components of distribution policy novelty of product |
|
Description |
У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 The article highlights the problem of marketing distribution policy. There have been systematized various approaches to this concept – distribution, marketing and logistic. There have also been defined the main stages of marketing distribution policy development within a certain industrial enterprise, these including a preparatory stage, a product physical distribution stage, a servicing stage; shown the importance of components of distribution policy forming; analyzed the novelty of product influencing the development and choice of marketing distribution policy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 |
|
Publisher |
ПДАБА
|
|
Date |
2013-11-21T08:04:07Z
2013-11-21T08:04:07Z 2013-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сигида, Л.О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Економічний простір : збірник наукових праць. – № 74. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2013. – С. 273-282.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075 |
|
Language |
uk
|
|