Запис Детальніше

Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Теоретические и методические засады управления маркетинговой политикой распределения на промышленных прдприятиях
Theoretical and methodological bases of management of marketing distribution policy at industrial enterprises
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетингова політика розподілу
управління
маркетинговий канал
складова
оцінка
діагностика
маркетинговая политика распределения
управление
маркетинговый канал
составляющая
оценка
диагностика
marketing distribution policy
management
marketing channel
component
assessment
diagnostic
 
Description У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
В статье рассмотрено значение процесса управления маркетинговой политикой распределения промышленного предприятия в рыночных условиях. Предложена логически-структурная схема этапов разработки, внедрения и реализации системы управления маркетинговой политикой распределения в рамках предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
In the article the importance of management of marketing distribution policy of the industrial enterprise in market conditions is considered. The logical block diagram of stages of development, introduction and realization of marketing distribution policy’s management system within enterprises is offered.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту
 
Date 2013-11-21T09:32:20Z
2013-11-21T09:32:20Z
2013-09
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). – 2013. – Вип. 43. – С. 209-213.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
 
Language uk