Запис Детальніше

Оцінювання та вибір торговельних посередників

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання та вибір торговельних посередників
Оценка и выбор торговых посредников
Еvaluation and selection of resellers
 
Creator Розумей, С. Б.
Богдан, С. П.
Розумей, С. Б.
Богдан, С. П.
Rozumey, S.
Bohdan, S.
 
Subject оцінювання та вибір торговельних посередників
критерії оцінювання посередника
цінність посередника
оценка и выбор торговых посредников
критерии оценки посредника
ценность посредника
evaluation and selection of resellers
evaluation criteria mediator
the mediator value
 
Description У статті узагальнено підходи щодо оцінювання та вибору торговельних посередників на основі робіт сучасних вчених. Розглянуто критерії, які застосовують для оцінювання торговельних посередників в процесі їх вибору підприємством-виробником та визначено їх сутність. Методика досліджень ґрунтується на всебічному охопленні процесу вибору роздрібного торговельного посередника, враховуючи думку кінцевого споживача, так як саме від нього залежить прибуток підприємства. В роботі було уточнено критерії оцінювання торговельних посередників з врахуванням думок кінцевих споживачів. Для визначення посередників з найкращими показниками запропоновано застосування графічного методу з використанням багатокутника «Оцінювання посередника». Для вибору посередника визначено числові інтервали, які може набирати показник «цінність посередника». Розроблено напрямки взаємодії підприємства-виробника з роздрібним торговельним посередником в залежності від попадання показника «цінність посередника» в певний числовий інтервал.
В статье обобщены подходы к оценке и выбору торговых посредников на основе работ современных ученых. Рассмотрены критерии, применяемые для оценки торговых посредников в процессе их выбора предприятием-производителем и определена их сущность. Методика исследований основывается на всестороннем охвате процесса выбора розничного торгового посредника, учитывая мнение конечного потребителя, так как именно от него зависит прибыль предприятия. В работе были уточнены критерии оценки розничных торговых посредников с учетом мнения конечных потребителей. Для определения посредников с наилучшими показателями предложено применение графического метода с использованием многоугольника «Оценка посредника». Для выбора посредника определены числовые интервалы, которые может принимать показатель «ценность посредника». Разработаны направления взаимодействия предприятия-производителя с розничным торговым посредником в зависимости от попадания показателя «ценность посредника» в определенный числовой интервал.
The article summarizes approaches to the evaluation and selection reseller based on works of contemporary scholars. The criteria that are used by the manufacturer to assess the reseller in their choice was considered and their essence was defined. Research methodology is based on a comprehensive coverage of the selection process retail reseller, considering the end user, as the profits depends on him. There was refined reseller evaluation criteria considering opinions of end users. To determine the mediators of the best indicators proposed use graphical method using polygon "Assessment Facilitator". To select a mediator defined number of intervals that can dial indicator "value of a mediator." Interaction areas of the manufacturer and retail reseller was developed based on hit rate "value facilitator" in a certain numerical range.
 
Date 2013-11-21T08:51:05Z
2013-11-21T08:51:05Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Розумей, С. Б. Оцінювання та вибір торговельних посередників / С. Б. Розумей, С.П. Богдан // Економіка та управління АПК : зб. наук. праць БНАУ. – 2013. – Вип. 10 (102). – С. 193-197.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11528
 
Language uk_UK