Запис Детальніше

Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»
Стратегия "низкие цены каждый день", или эффект от «революции Wal-mart»
The strategy of "everyday low prices", or the effect of "revolution Wal-mart»
 
Creator Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б.
Rozumey, S.
 
Subject великий торговельний бізнес
роздрібна мережа
стратегія Wal-Mart
крупный торговый бизнес
розничная сеть
стратегия Wal-Mart
major commercial business
retailer
strategy of Wal-Mart
 
Date 2013-11-21T08:59:02Z
2013-11-21T08:59:02Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier Розумей, С. Б. Стратегія "Низькі ціни кожен день", або ефект від «Революції Wal-Mart» / С. Б. Розумей // Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів: сьогодення та перспективи : тези доп. Міжнар. науково-практ. конф., 27-28 вересня 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 2. - С. 85-86.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534
 
Language uk_UK