Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія "низькі ціни кожен день", або ефект від «революції Wal-mart»
Стратегия "низкие цены каждый день", или эффект от «революции Wal-mart» The strategy of "everyday low prices", or the effect of "revolution Wal-mart» |
|
Creator |
Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б. Rozumey, S. |
|
Subject |
великий торговельний бізнес
роздрібна мережа стратегія Wal-Mart крупный торговый бизнес розничная сеть стратегия Wal-Mart major commercial business retailer strategy of Wal-Mart |
|
Date |
2013-11-21T08:59:02Z
2013-11-21T08:59:02Z 2010 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Розумей, С. Б. Стратегія "Низькі ціни кожен день", або ефект від «Революції Wal-Mart» / С. Б. Розумей // Новітні технології, обладнання, безпека та якість харчових продуктів: сьогодення та перспективи : тези доп. Міжнар. науково-практ. конф., 27-28 вересня 2010 р. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 2. - С. 85-86.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11534 |
|
Language |
uk_UK
|
|