Запис Детальніше

Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми
Кобрендинг как эффективное средство развития рыночных ниш фирмы
Cobranding as an effective means development niche markets firm
 
Creator Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б.
Rozumey, S.
 
Subject кобрендинг
стратегічний кобрендинг
тактичний кобрендинг
лояльність споживачів
кобрендинг
стратегический кобрендинг
тактический кобрендинг
лояльность потребителей
cobranding
strategic сobranding
tactical сobranding
consumer loyalty
 
Date 2013-11-21T15:26:08Z
2013-11-21T15:26:08Z
2008
 
Type Thesis
 
Identifier Розумей, С. Б. Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 29-30.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11553
 
Language uk_UK