Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми
Кобрендинг как эффективное средство развития рыночных ниш фирмы Cobranding as an effective means development niche markets firm |
|
Creator |
Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б. Rozumey, S. |
|
Subject |
кобрендинг
стратегічний кобрендинг тактичний кобрендинг лояльність споживачів кобрендинг стратегический кобрендинг тактический кобрендинг лояльность потребителей cobranding strategic сobranding tactical сobranding consumer loyalty |
|
Date |
2013-11-21T15:26:08Z
2013-11-21T15:26:08Z 2008 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Розумей, С. Б. Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 29-30.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11553 |
|
Language |
uk_UK
|
|