Запис Детальніше

Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу
Дуальная система как пример использования концепции социально-этического маркетинга
The dual system as an example of the concept of social and ethical marketing
 
Creator Соболенко, Н. М.
Розумей, С. Б.
Соболенко, Н. М.
Розумей, С. Б.
Sobolenko, N.
Rozumey, S.
 
Subject концепція соціально-етичного маркетингу
система екологічного маркування
концепция социально-этического маркетинга
система экологической маркировки
concept of social and ethical marketing
system of environmental labeling
 
Date 2013-11-22T12:04:03Z
2013-11-22T12:04:03Z
2008
 
Type Thesis
 
Identifier Соболенко, Н. М. Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Соболенко, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 74-я наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 71.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11583
 
Language uk_UK