Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу
Дуальная система как пример использования концепции социально-этического маркетинга The dual system as an example of the concept of social and ethical marketing |
|
Creator |
Соболенко, Н. М.
Розумей, С. Б. Соболенко, Н. М. Розумей, С. Б. Sobolenko, N. Rozumey, S. |
|
Subject |
концепція соціально-етичного маркетингу
система екологічного маркування концепция социально-этического маркетинга система экологической маркировки concept of social and ethical marketing system of environmental labeling |
|
Date |
2013-11-22T12:04:03Z
2013-11-22T12:04:03Z 2008 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соболенко, Н. М. Дуальна система як приклад використання концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Соболенко, С. Б. Розумей // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 74-я наукова конференція студентів, аспірантів і молодих вчених, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 71.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11583 |
|
Language |
uk_UK
|
|