Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств
Методические подходы к оценке степени вертикальной интеграция маркетинговых систем предприятий Methodical approach to estimation of the level of vertical integration marketing systems enterprises |
|
Creator |
Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б. Rozumey, S. |
|
Subject |
маркетингова система
ступінь вертикальної інтеграції маркетинговая система степень вертикальной интеграции marketing system the level of vertical integration |
|
Date |
2013-11-22T12:26:50Z
2013-11-22T12:26:50Z 2007 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Розумей, С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку: тези доповідей ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 2007 р. – К. : НУХТ, 2007. – С. 26-27.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11585 |
|
Language |
uk_UK
|
|