Запис Детальніше

Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств
Методические подходы к оценке степени вертикальной интеграция маркетинговых систем предприятий
Methodical approach to estimation of the level of vertical integration marketing systems enterprises
 
Creator Розумей, С. Б.
Розумей, С. Б.
Rozumey, S.
 
Subject маркетингова система
ступінь вертикальної інтеграції
маркетинговая система
степень вертикальной интеграции
marketing system
the level of vertical integration
 
Date 2013-11-22T12:26:50Z
2013-11-22T12:26:50Z
2007
 
Type Thesis
 
Identifier Розумей, С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку: тези доповідей ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 2007 р. – К. : НУХТ, 2007. – С. 26-27.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/11585
 
Language uk_UK