Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції
|
|
Creator |
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна Syhyda, Liubov Oleksiivna |
|
Subject |
конфлікт
учасники маркетингових каналів просування інноваційної продукції конфликт участники маркетинговых каналов продвижения инновационной продукции conflict participants of marketing channels promotion of innovative products |
|
Description |
Сучасні умови господарювання, що формуються на ринкових засадах, та відповідні глибокі економічні перетворення значно впливають і поступово вносять зміни до внутрішнього та зовнішнього середовищ функціонування підприємств. Ці динамічні зміни вимагають підприємства переходити на інноваційний шлях розвитку, розроблювати виважену інноваційну політику, активізовувати інноваційну діяльність. Тому в Україні поступово збільшується і кількість підприємств, що є інноваційно активними. Так, у 2010 році в Україні кількість інноваційно активних підприємств становила 21% порівняно з 18% у 2008 році, з них підприємств, що займалися продуктовими інноваціями у 2010 році – 5,8% При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33105 |
|
Publisher |
ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
|
|
Date |
2013-11-25T08:47:17Z
2013-11-25T08:47:17Z 2013-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сигида, Л.О. Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції [Текст] / Сигида Л.О. // Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія; за ред. д.е.н., професора С.М.Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – С. 341-349.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33105 |
|
Language |
uk
|
|