Запис Детальніше

СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВСЬКОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ЯПОНІЇ. (Collaboration of parents and teaching staff at preschool educational institutions in the process of spiritual and moral children education in Japan.)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/2557/
 
Title СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВСЬКОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ЯПОНІЇ.
(Collaboration of parents and teaching staff at preschool educational institutions in the process of spiritual and moral children education in Japan.)
 
Creator Томашевська, С. (S. Tomashevska)
 
Subject Pedagogics
 
Description Стаття присвячена характеристиці основ духовно-морального виховання дітей в Японії крізь призму ціннісно-орієнта-ційної діяльності батьківського та педагогічного колективів дошкільних навчальних закладів. Автор з'ясовує особливості морального виховання в Японії шляхом визначення й аналізу його пріоритетів, ідеалів, етнонаціональних джерел.
(The article devoted to the analysis of the basics of spiritual and moral children education in Japan through of value oriented activity of parents and teaching staff ofpreschool institutions. The author explains the features of the moral upbringing in Japan, defines and analyzes its priorities, ideals, ethnic sources.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія».
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/2557/1/Tomashevska%20S.O..pdf
Томашевська, С. (S. Tomashevska) (2013) СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВСЬКОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ЯПОНІЇ. (Collaboration of parents and teaching staff at preschool educational institutions in the process of spiritual and moral children education in Japan.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". (Вип.23). pp. 259-268.