Запис Детальніше

Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетингова політика розподілу
управління
складові політики розподілу
маркетинговая политика распределения
управления
составляющие политики распределения
 
Description Маркетингова політика розподілу пронизує всю діяльність підприємства та впливає на функціонування його підсистем, визначаючи можливі зміни в них. Виходячи з цього, розроблення системи управління маркетинговою політикою розподілу є одним із першочергових завдань, що стоїть перед керівництвом підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134
Маркетинговая политика распределения пронизывает всю деятельность предприятия и влияет на функционирование его подсистем, определяя возможные изменения в них. Исходя из этого, разработка системы управления маркетинговой политикой распределения являются одной из первоочередных задач, стоящих перед руководством предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134
 
Publisher Лівівська економічна фундація
 
Date 2013-11-26T12:03:04Z
2013-11-26T12:03:04Z
2013-05
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства [Текст] / Л.О. Сигида // Інтеграційні процеси розвитку економіки: Матеріали XXV міжнародної науково-практичної конференції, (Львів, 10-11 травня 2013 року) / Громадська організація «Львівська економічна фундація». У 2-х частинах. – Львів : ЛЄФ, 2013. - Ч. 2. – С. 73-74.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134
 
Language uk