Функціональні складові маркетингового каналу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функціональні складові маркетингового каналу
|
|
Creator |
Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна Syhyda, Liubov Oleksiivna |
|
Subject |
маркетинговий канал
складові функції синергетичний ефект маркетинговый канал составляющие функции синергетический эффект |
|
Description |
Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 |
|
Publisher |
ТОВ «ДД «Папірус»
|
|
Date |
2013-11-26T12:00:40Z
2013-11-26T12:00:40Z 2013-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133 |
|
Language |
uk
|
|