Запис Детальніше

Функціональні складові маркетингового каналу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціональні складові маркетингового каналу
 
Creator Сигида, Любов Олексіївна
Сигида, Любовь Алексеевна
Syhyda, Liubov Oleksiivna
 
Subject маркетинговий канал
складові
функції
синергетичний ефект
маркетинговый канал
составляющие
функции
синергетический эффект
 
Description Маркетингові канали розподілу є сполучними ланками між товаровиробником і споживачами продукції. Вибір маркетингових каналів неможливий без детального аналізу та розроблення його складових. Їх вбачається доцільним визначати на основі дослідження функцій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
Маркетинговые каналы распределения являются связующими звеньями между товаропроизводителем и потребителями продукции. Выбор маркетинговых каналов невозможен без детального анализа и разработки его составляющих. Их представляется целесообразным определять на основе исследования функций.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
 
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
 
Date 2013-11-26T12:00:40Z
2013-11-26T12:00:40Z
2013-09
 
Type Article
 
Identifier Сигида, Л.О. Функціональні складові маркетингового каналу [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 вересня 2013 року). – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2012. – С. 257-258.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33133
 
Language uk