Запис Детальніше

СУЧАСНІ СТАН ТА НАПРЯМИ РОЗРОБОК ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНИХ ДВИГУНІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ СТАН ТА НАПРЯМИ РОЗРОБОК ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНИХ ДВИГУНІВ
CURRENT STATE AND TRENDS OF ENVIRONMENTALLY SAFE ENGINESDEVELOPMENT
СОВРЕМЕННЫЕ СОСТОЯНИЕ И НАПРАВЛЕНИЯ РАЗРАБОТОК ЭКОЛОГИЧЕСКИ БЕЗОПАСНЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ
 
Creator Тихонов, Є. О.
Логінов, Г. С.
 
Subject
екологічно безпечні двигуни; приводи для мобільного транспорту; робота на біологічному паливі


environmentally friendly engines; drives for mobile transportation; work on biofuels


экологически безопасные двигатели; приводы для мобильного транспорта; работа на биологическом топливе

 
Description Проведено огляд існуючих принципових рішень  зі  створення  екологічно безпечних приводів для  мобільного транспорту, що не прив’язаний безпосередньо до локального джерела живлення: електричний  привід на акумуляторах, водневий двигун, гібридний привід, двигун на стиснутому повітрі, двигун Стірлінга та робота на біологічному паливі.
Existing basic approaches to creation of ecologically careless engines for the mobile transport which has been not adhered directly to local energy sources are considered: electric motors on chemical battery, hydrogen engines, hybrid motors, engine on compressed air, Stirling engine and biofue applicationl.
Проведен обзор существующих принципиальных решений по созданию экологически безопасных поводов для мобильного транспорта, который не привязан непосредственно к локальному источнику питания: электрический привод на аккумуляторах, водородный двигатель, гибридный привод, двигатель на сжатом воздухе, двигатель Стирлинга и работа на биологическом топливе.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5261
 
Source Science-based technologies; Том 1, № 1 (2009); 105-108
Наукоемкие технологии; Том 1, № 1 (2009); 105-108
Наукоємні технології; Том 1, № 1 (2009); 105-108
 
Language uk