Запис Детальніше

ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЕКІПАЖУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ОСОБЛИВОЇ СИТУАЦІЇ У ПОЛЬОТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЕКІПАЖУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ОСОБЛИВОЇ СИТУАЦІЇ У ПОЛЬОТІ
ПРИМЕНЕНИЕ КОГНИТИВНОГО МОДЕЛИРОВАНИЯ ДЛЯ ФОРМИРОВАНИЯ РЕКОМЕНДАТЕЛЬНОЙ ИНФОРМАЦИИ ЭКИПАЖА В УСЛОВИЯХ РАЗВИТИЯ ОСОБЕННОЙ СИТУАЦИИ В ПОЛЕТЕ
APPLICATION OF COGNITIV MODELING FOR RECOMENDATION CREW INFORMATION UNDER DEVELOPMENT SPESIAL SITUATION IN FLIGHT
 
Creator Казак, В.М.; Національний авіаційний університет
Тачиніна, О.М.; Національний авіаційний університет
Міщерякова, В.Ю.; Національний авіаційний університет
 
Subject
когнітивне моделювання; екіпаж; літак; політ; невизначені умови; ризик; безпека; повітряне судно; когнітивна карта
УДК 656.7.086 (045)

когнитивное моделирование; экипаж; самолет; полет; неопределенные условия; риск; безопасность; воздушное судно; когнитивная карта
УДК 656.7.086 (045)

cognitive modeling; crew; aircraft; flight; uncertain; risk; safety; aircraft; cognitive map
UDC 656.7.086 (045)
 
Description Запропоновано принцип формування рекомендаційної інформації екіпажу в умовах розвитку особливої ситуації в польоті на основі когнітивного моделювання.
Предложен принцип формирования рекомендательной информации экипажа в условиях развития особенной ситуации в полете на основе когнитивного моделирования.
The principle of formation of recommendatory information has been offered to crew under conditions of special situation development in flight on a basis of cognitive modelling.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5085
 
Source Science-based technologies; Том 3, № 3 (2009); 28-31
Наукоемкие технологии; Том 3, № 3 (2009); 28-31
Наукоємні технології; Том 3, № 3 (2009); 28-31
 
Language uk