Запис Детальніше

ДИНАМІКА ВТРАТИ ГАЗОДИНАМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИНАМІКА ВТРАТИ ГАЗОДИНАМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА
ДИНАМИКА ПОТЕРИ ГАЗОДИНАМИЧЕСКОЙ СТОЙКОСТИ ГАЗОТУРБИННОГО ДВИГАТЕЛЯ
DYNAMICS OF LOSS OF GASDYNAMIC STABILITY OF TURBO-ENGINE
 
Creator Кулик, М. С.; Національний авіаційний університет
Терещенко, Ю. М.; Національний авіаційний університет
Волянська, Л. Г.; Національний авіаційний університет
 
Subject
газодинамічна стійкість; газотурбінний двигун; динаміка втрати; осьовий компресор; біфуркаційний аналіз
УДК 629.7.035.03-036.34

газодинамическая устойчивость; газотурбинный двигатель; динамика потери; осевой компрессор; бифуркационный анализ
УДК 629.7.035.03-036.34 ДИНАМІКА

gas-dynamic resistance; gas turbine engine; the dynamics of loss; axial compressor; bifurcation analysis
UDC 629.7.035.03-036.34
 
Description У статті досліджено динаміку втрати газодинамічної стійкості газотурбінного двигуна (ГТД) унаслідок розвитку явища помпажу осьового компресора за допомогою математичної моделі Мура—Грейцера, що враховує нелінійні особливості характеристик компресора й властивості приєднаної до нього мереж елементів ГТД. Для визначення стабільності системи зроблено біфуркацїйний аналіз.
В статье исследовано динамику потери газодинамической стойкости газотурбинного двигателя (ГТД) в результате развития явления помпажу осевого компрессора с помощью математической модели Мура—Грейцера, которая учитывает нелинейные особенности характеристик компрессора и свойства присоединенного к нему сетей элементов ГТД. Для определения стабильности системы сделан бифуркационный анализ.
Dynamic of rotating stall and surge development in axial compressor after loss of gasdynamic stability is considered in the article. The Moore—Greitzer model is used for research. The model takes into account non-linear features of compressor characteristics and property of the compressor system. A bifurcation analysis was carried out to determine the system stability.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5099
 
Source Science-based technologies; Том 3, № 3 (2009); 5-8
Наукоемкие технологии; Том 3, № 3 (2009); 5-8
Наукоємні технології; Том 3, № 3 (2009); 5-8
 
Language uk