РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕРМОЦИКЛІЧНОЇ ДОВГОВІЧНОСТІ ЖАРОМІЦНИХ МАТЕРІАЛІВ ГАЗОТУРБІННИХ ДВИГУНІВ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕРМОЦИКЛІЧНОЇ ДОВГОВІЧНОСТІ ЖАРОМІЦНИХ МАТЕРІАЛІВ ГАЗОТУРБІННИХ ДВИГУНІВ
РЕЗУЛЬТАТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ТЕРМОЦИКЛИЧЕСКОЙ ДОЛГОВЕЧНОСТИ ЖАРОПРОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ ГАЗОТУРБИННЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ THE RESULTS OF RESEARCH OF THERMAL-CYCLE LONGEVITY OF HEATPROOF MATERIALS OF GAS TERBINE ENGINES |
|
Creator |
Кулик, М. С.; Національний авіаційний університет, м. Київ
Кучер, О. Г.; Національний авіаційний університет, м. Київ Ковешніков, М. О.; Національний авіаційний університет, м. Київ Дубровський, С. С.; Krivyi Rig College of National Aviation University Петрук, Я. А; Національний авіаційний університет, м. Київ |
|
Subject |
—
газотурбінний двигун; термоциклічна довго стійкість; жароміцний матеріал; гіпотеза; термоциклування; ранжируваний ряд УДК 629.735.018.4-03.03(045) — газотурбинный двигатель; термоциклическая долго устойчивость; жаропрочный материал; гипотеза; термоциклирование, ранжированный ряд УДК 629.735.018.4-03.03(045) — gas turbine engine; thermal cyclic long resistance; heat-resistant material; hypothesis; thermal cycling; ranged set UDC 629.735.018.4-03.03(045) |
|
Description |
Розглянуто ресурсні можливості жароміцних матеріалів газотурбінних двигунів (ГТД) і установок(ГТУ) в прискорених термоциклічних випробовуваннях. Показано можливість застосування розрахунко-вих методів, заснованих як на моделі термоциклічної довговічності, так і на уточнювальній гіпотезі лінійного підсумовування пошкодженостей, де aN ≠1, а перебуває в межах aN ≠0,1-0,35.
Рассмотрены ресурсные возможности жаропрочных материалов газотурбинных двигателей (ГТД) и установок (ГТУ) в ускоренных термоциклических испытаниях. Показана возможность применения расчетных методов, основанных как на модели термоциклической долговечности, так и на уточняющей гипотезе линейного суммирования поврежденностей, где aN ≠1, а находится в пределах aN ≠0,1-0,35. Considered resource features high-temperature materials of gas turbine engines (GTE) and units (GTU) in acceleratedtest thermocyclic. The possibility of application of calculation methods based on a model thermocyclicdurability and verified the hypothesis of a linear sum damage, where aN ≠1 , and be in range aN ,=0,1-0,35 . |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5152
|
|
Source |
Science-based technologies; Том 4, № 4 (2009); 5-13
Наукоемкие технологии; Том 4, № 4 (2009); 5-13 Наукоємні технології; Том 4, № 4 (2009); 5-13 |
|
Language |
uk
|
|