Запис Детальніше

ВЗАЄМОДІЯ ТУРБУЛЕНТНОГО ПОТОКУ ЗІ СТРИБКАМИ УЩІЛЬНЕННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВЗАЄМОДІЯ ТУРБУЛЕНТНОГО ПОТОКУ ЗІ СТРИБКАМИ УЩІЛЬНЕННЯ
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ТУРБУЛЕНТНОГО ПОТОКА С ПРЫЖКАМИ УПЛОТНЕНИЯ
THE INTERACTION OF TURBULENCE STREAM WITH A SHOCK WAVE
 
Creator Касьянов, В. О.; Національний авіаційний університет
Хасанов, Р. Р.; Національний авіаційний університет
 
Subject
турбулентний потік; стрибки ущільнення; генерація звуку; протікання газу; турбулентне збурення; газотурбінний двигун
УДК 532.517.4(045)

турбулентный поток; прыжки уплотнения; генерация звука; протекание газа; турбулентное возмущение; газотурбинный двигатель


turbulent flow; shock waves; the generation of sound; leaking gas; turbulent perturbation; gas turbine engine
UDC 532.517.4(045)
 
Description Досліджено взаємодію ізотропної турбулентності зі стрибками ущільнення. Розглянуто можливість генерації звуку. Змодельована нестаціонарність поверхні стрибка ущільнення, а також деякі істотні особливості потоку за ним. Зокрема вивчено зміну інтенсивності турбулентності в результаті проті-кання газу через стрибок. У теоретичній частині праці запропоновано досить просту модель турбулентних збурень, отриману на підставі лінеаризації рівнянь Нав’є—Стокса. Передбачається, що практичне ви-користання роботи є можливим в задачах зовнішньої акустики авіаційних газотурбінних двигунів.
Исследовано взаимодействие изотропной турбулентности с прыжками уплотнения. Рассмотрена возможность генерации звука. Смоделированная нестационарность поверхности скачка уплотнения , а также некоторые существенные особенности потока за ним . В частности изучено изменение интенсивности турбулентности в результате утечки газа через скачок . В теоретической части работы предложено достаточно простую модель турбулентных возмущений , полученную на основании линеаризации уравнений Навье - Стокса . Предполагается , что практическое использование работы возможно в задачах внешней акустики авиационных газотурбинных двигателей.
The interaction of isotropic turbulence with a shock wave is investigated. Possibility of generation of sound is examined. The shock wave surface nonstationarity has been modeled and some substantial features of stream af-ter the shock appeared. In particular the change of intensity of turbulence as a result of gas flowing through the shock is studied. The simple enough model of turbulent indignation, got on the basis of linearisation of Nave—Stok, has been offered in theoretical part of the work. It is foreseen that the practical use of work might be possi-ble in external acoustics of aviation gas-turbine engines.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5096
 
Source Science-based technologies; Том 3, № 3 (2009); 32-36
Наукоемкие технологии; Том 3, № 3 (2009); 32-36
Наукоємні технології; Том 3, № 3 (2009); 32-36
 
Language uk