Запис Детальніше

Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом
Психолого-педагогический консилиум как форма взаимодействия администрации с педагогическим коллективом
Psychological-pedagogical consultation as a form of interaction of administration with teaching staff
 
Creator Хоменко, Олена Анатоліївна
 
Subject 155.9 Психологія
 
Description Різноманітність ситуацій, із якими стикаються педагоги і психологи в школі, передбачає різноманітні форми їхньої співпраці, зокрема й консиліум. Розглянемо можливі різновиди психолого-педагогічного консиліуму в школі, що активно впроваджені у шкільну практику.
Разнообразие ситуаций, с которыми сталкиваются педагоги и психологи в школе, предусматривает разнообразные формы их сотрудничества, в том числе и консилиум. Рассмотрим возможные разновидности психолого-педагогического консилиума в школе, которые активно внедрены в школьную практику.
The variety of situations faced by educators and psychologists in school, provides for various forms of cooperation, including a consultation. We consider the possible varieties of psychological-pedagogical council of the school actively introduced into school practice.
 
Publisher ТОВ "Пресс Альянс"
 
Date 2013-04
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2397/1/O_Homenko_DDSH_4_IPPO.pdf
Хоменко, Олена Анатоліївна (2013) Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом Довідник директора школи (4). с. 30-39.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2397/