Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом
Психолого-педагогический консилиум как форма взаимодействия администрации с педагогическим коллективом Psychological-pedagogical consultation as a form of interaction of administration with teaching staff |
|
Creator |
Хоменко, Олена Анатоліївна
|
|
Subject |
155.9 Психологія
|
|
Description |
Різноманітність ситуацій, із якими стикаються педагоги і психологи в школі, передбачає різноманітні форми їхньої співпраці, зокрема й консиліум. Розглянемо можливі різновиди психолого-педагогічного консиліуму в школі, що активно впроваджені у шкільну практику.
Разнообразие ситуаций, с которыми сталкиваются педагоги и психологи в школе, предусматривает разнообразные формы их сотрудничества, в том числе и консилиум. Рассмотрим возможные разновидности психолого-педагогического консилиума в школе, которые активно внедрены в школьную практику. The variety of situations faced by educators and psychologists in school, provides for various forms of cooperation, including a consultation. We consider the possible varieties of psychological-pedagogical council of the school actively introduced into school practice. |
|
Publisher |
ТОВ "Пресс Альянс"
|
|
Date |
2013-04
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2397/1/O_Homenko_DDSH_4_IPPO.pdf
Хоменко, Олена Анатоліївна (2013) Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом Довідник директора школи (4). с. 30-39. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2397/
|
|