Запис Детальніше

Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів факультетів післядипломної педагогічної освіти до навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2857/
 
Title Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів факультетів післядипломної педагогічної освіти до навчання
Педагогические условия обучения мотивационной готовности студентов факультетов последипломного педагогического образования к обучению
Рedagogical conditions of providing motivating readiness of in-service teacher training students to studying
 
Creator Буренко, Валентина Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано ряд праць вчених, які займалися вивченням мотиваційної готовності особистості до навчання. Визначено мотиви, які спонукають до навчальної діяльності, особливості комунікативного підходу та принципи комунікативно орієнтованого навчання тощо. Проведено дослідження щодо формування мотиваційної готовності та виявлено, що студентів умовно можна поділити на чотири групи, які відрізняються мотивацією навчально-пізнавальної діяльності.
В статье проанализирован ряд работ ученых, которые занимались изучением мотивационной готовности личности к обучению. Определены мотивы, которые побуждают к учебной деятельности, особенности коммуникативного подхода и принципы коммуникативно ориентированного обучения. Проведено исследование, касающееся формирования мотивационной готовности, и выявлено, что студентов условно можно поделить на четыре группы, которые отличаются мотивацией учебно-познавательной деятельности.
The article analyses the number of scientists’ works which focus on motivating readiness of an individual to study. It defines the incentives which induce studying, the peculiarities of communicative approach and the principles of communicative oriented studying, etc. The research on forming of motivating readiness proved that the students can be divided into four groups which differ in motivating of studying and cognitive activities.
 
Date 2002
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2857/1/V_Burenko_TPKOTV_19_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна (2002) Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів факультетів післядипломної педагогічної освіти до навчання Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць (19). с. 104-110.