Запис Детальніше

Політомічна модель Раша в аналізі якості тестових завдань

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політомічна модель Раша в аналізі якості тестових завдань
Политомична модель Раша в анализе качества тестовых заданий
Rush Politomic model in the analysis of quality of tests
 
Creator Алєксєєва, Ірина Віталіївна
Гайдей, Віктор Олександрович
Диховичний, Олександр Олександрович
Коновалова, Наталія Романівна
Райсвих, Євгенія Володимирівна
Федорова, Лідія Борисівна
 
Subject



 
Description В роботі проінформовано про застосування політомічної моделі Г.Раша в  аналізі якості тестових завдань комплекту дистанційної освіти «Вища математика», розробленого в НТУУ «КПІ». Наведено методику оцінювання латентних параметрів: складності завдань та рівня підготовки іспитників, а також приклади її застосування.
В работе описано применение политомичнои модели Г.Раша в анализе качества тестовых заданий комплекта дистанционного образования «Высшая математика», разработанного в НТУУ «КПИ». Приведена методика оценки латентных параметров: сложности задач и уровня подготовки испытуемый, а также примеры ее применения.
This paper describes the application of H.Rash's politomic model to analyze the quality of tests set of distance education "Higher Mathematics", which was developed at NTU "KPI". There is described the method of estimation of latent parameters: tasks of complexity and level of ispytnykiv, and examples of its application.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/171
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 212-217
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 212-217
Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 212-217
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/171/162
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning