Модель студента як підґрунтя оптимізації навчання фундаментальних дисциплін
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель студента як підґрунтя оптимізації навчання фундаментальних дисциплін
Модель студента как основа оптимизации обучения фундаментальным дисциплинам The student model as the basis for optimizing learning fundamental subjects |
|
Creator |
Колгатін, Олександр Геннадійович
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Система педагогічної діагностики ґрунтується на тріаді моделей: моделі студента, моделі цілей навчання, моделі реалізації технології навчання. Обґрунтовано параметри моделі студента з урахуванням технологічності вимірювання відповідних показників у системі педагогічної діагностики: мотиваційно-цільові (значимість результату навчальної діяльності для студента, зацікавленість студента навчальним процесом, пізнавальний інтерес, усвідомленість студентом навчально-трудової дисципліни); навчально-змістові (повнота, оперативність, глибина, гнучкість, систематичність, міцність знань, автоматизм реалізації умінь); організаційно-діяльнісні (стабільність темпу навчальної праці, здатність студента до мобілізації енергії, наполегливості і волі); рефлексивно-прогностичні (рефлексія студента щодо результату діяльності, рефлексія студента щодо процесу діяльності).
Система педагогической диагностики основывается на триаде моделей: модели студента , модели целей обучения , модели реализации технологии обучения . Обоснованы параметры модели студента с учетом технологичности измерения соответствующих показателей в системе педагогической диагностики: мотивационно - целевые (значимость результата учебной деятельности для студента , заинтересованность студента учебным процессом , познавательный интерес , осознанность студентом учебно - трудовой дисциплины) ; учебно - содержательные (полнота , оперативность , глубина , гибкость , систематичность , прочность знаний , автоматизм реализации умений ) ; организационно - деятельностные (стабильность темпа учебной работы , способность студента к мобилизации энергии , настойчивости и воли ) ; рефлексивно - прогностические ( рефлексия студента относительно результата деятельности , рефлексия студента относительно процесса деятельности ) . Educational assessment system is based on the triad model : a model of student, model of learning objectives , learning technology implementation models. The parameters of student model taking into account technological measure the relevant parameters in the system of educational assessment are grounded: motivational targets ( outcome relevance of learning activities for students , student interest in learning process , cognitive interest, awareness of student teaching and work discipline ), educational content ( completeness , timeliness , depth , flexibility , regularity , strength, knowledge and skills to implement automatism ), organizational-activity ( stable pace of academic work , the student's ability to mobilize the power of perseverance and the will ), reflective - predictive (reflection on student performance, student reflection on the process activities) . |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/211
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 285-290
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 285-290 Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 285-290 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/211/200
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|