Запис Детальніше

Модель студента як підґрунтя оптимізації навчання фундаментальних дисциплін

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель студента як підґрунтя оптимізації навчання фундаментальних дисциплін
Модель студента как основа оптимизации обучения фундаментальным дисциплинам
The student model as the basis for optimizing learning fundamental subjects
 
Creator Колгатін, Олександр Геннадійович
 
Subject



 
Description Система педагогічної діагностики ґрунтується на тріаді моделей: моделі студента, моделі цілей навчання, моделі реалізації технології навчання. Обґрунтовано параметри моделі студента з урахуванням технологічності вимірювання відповідних показників у системі педагогічної діагностики: мотиваційно-цільові (значимість результату навчальної діяльності для студента, зацікавленість студента навчальним процесом, пізнавальний інтерес, усвідомленість студентом навчально-трудової дисципліни); навчально-змістові (повнота, оперативність, глибина, гнучкість, систематичність, міцність знань, автоматизм реалізації умінь); організаційно-діяльнісні (стабільність темпу навчальної праці, здатність студента до мобілізації енергії, наполегливості і волі); рефлексивно-прогностичні (рефлексія студента щодо результату діяльності, рефлексія студента щодо процесу діяльності).
Система педагогической диагностики основывается на триаде моделей: модели студента , модели целей обучения , модели реализации технологии обучения . Обоснованы параметры модели студента с учетом технологичности измерения соответствующих показателей в системе педагогической диагностики: мотивационно - целевые (значимость результата учебной деятельности для студента , заинтересованность студента учебным процессом , познавательный интерес , осознанность студентом учебно - трудовой дисциплины) ; учебно - содержательные (полнота , оперативность , глубина , гибкость , систематичность , прочность знаний , автоматизм реализации умений ) ; организационно - деятельностные (стабильность темпа учебной работы , способность студента к мобилизации энергии , настойчивости и воли ) ; рефлексивно - прогностические ( рефлексия студента относительно результата деятельности , рефлексия студента относительно процесса деятельности ) .
Educational assessment system is based on the triad model : a model of student, model of learning objectives , learning technology implementation models. The parameters of student model taking into account technological measure the relevant parameters in the system of educational assessment are grounded: motivational targets ( outcome relevance of learning activities for students , student interest in learning process , cognitive interest, awareness of student teaching and work discipline ), educational content ( completeness , timeliness , depth , flexibility , regularity , strength, knowledge and skills to implement automatism ), organizational-activity ( stable pace of academic work , the student's ability to mobilize the power of perseverance and the will ), reflective - predictive (reflection on student performance, student reflection on the process activities) .
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/211
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 285-290
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 285-290
Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 285-290
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/211/200
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning