Управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК
|
|
Creator |
Василенко, Є.О.
|
|
Subject |
сільськогосподарське підприємство
сельскохозяйственное предприятие agricultural enterprise маркетингова стратегія маркетинговая стратегия marketing strategy |
|
Description |
Маркетинг є одним з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33153 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-28T08:02:46Z
2013-11-28T08:02:46Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василенко, Є.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК [Текст] / Є.О. Василенко ; наук. кер. А.Ю. Жулавський // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 70-71.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33153 |
|
Language |
uk
|
|