Паблік рілейшнз та його особливості
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Паблік рілейшнз та його особливості
|
|
Creator |
Кириченко, І.В.
|
|
Subject |
паблік рілейшнз
паблик рилейшнз public relations служба маркетингу служба маркетинга marketing service |
|
Description |
Паблік рілейшнз (далі ПР) – це комплексне системне поняття, що включає такі елементи як спеціальне обладнання, набір спеціальних технологій стимулювання попиту та створення іміджу, систему персоналу специфічної компетенції, або поєднання цих елементів, що використовуються з метою налагодження ефективних комунікацій як всередині організації, та і поза її межами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-11-28T08:17:12Z
2013-11-28T08:17:12Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кириченко, І.В. Паблік рілейшнз та його особливості [Текст] / І.В. Кириченко ; наук. кер. Г.О. Швіндіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 84.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158 |
|
Language |
uk
|
|